Bredbånd uden TV

Om drift af foreningen

Bredbånd leveres gennem foreningens forsyningsnet på en særlig foreningsaftale med YouSee. For at benytte foreningens tilbud skal du være medlem af foreningen. Udgifter til drift, service og vedligehold af det lokale GigaSpeed anlæg, fordeles til medlemmerne som et årligt driftsbidrag/ kontingent, der opkræves kvartårligt af foreningen, og koster månedligt kr. 25,-

Hvis du allerede har en tv-pakke:

Hvis har en tv-pakke fra foreningen nu, og blot ønsker at skifte til Bredbånd Uden TV, kan du se reglerne for pakkeskift her

Sådan bestiller du hvis du ikke er medlem

Der to trin der skal gennemføres før du kan få bredbånd gennem foreningens net:
1: Du skal tilmelde dig til foreningen så du bliver medlem. Der en engangsudgift til etablering af forbindelsen mellem gadeskabet og din bolig.
(se mere her om tilslutning og regler for tilslutning til foreningens anlæg)
2: Når du har fået en bekræftelse fra foreningen på dit medlemskab, kan du først bestille bredbånd direkte hos YouSee. Læs mere her

Om udstyr Når du har bestilt bredbånd ved YouSee modtager du en ordrebekræftelse og efterfølgende vil du modtage det udstyr der skal bruges, så som et gratis modem.

Du kan kontakte bestyrelsen her

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support