Pakkeskift

Under opdatering, kontakt bestyrelsen for hjælp:
Nye medlemmer med grundpakke kan kun tilmelde sig YouSee Play
Nuværende medlemmer med med tilvalgt bland selv skal være opmærksom på at hvis YouSee Play vælges vil det ikke være muligt at komme tilbage til "Bland selv"
Hvis du allerede har en tv-pakke:
Hvis du er medlem af foreningen og har en Grundpakke, har du mulighed for at tilkøbe flere kanaler/ Tv-pakker direkte ved YouSee - klik her.
Hvis du har en tv-pakke fra foreningen nu, og blot ønsker at skifte til Bredbånd Uden TV, kan du se reglerne for pakkeskift Klik her.

Sådan bestiller du, hvis du ikke er medlem
Der to trin der skal gennemføres før du kan få TV gennem foreningens net:
1: Du skal tilmelde dig til foreningen så du bliver medlem. Der en engangsudgift til etablering af forbindelsen mellem gadeskabet og din bolig.
(se mere her om tilslutning og regler for tilslutning til foreningens anlæg)
2: Når du har fået en bekræftelse fra foreningen på dit medlemskab, kan du først bestille de ønskede TV-pakker direkte hos YouSee - klik her.

Du kan kontakte bestyrelsen her

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support