Internet med fuld fart og indbygget sikkerhed

Når du har en Tv-pakke fra foreningen, kan du også få giga-bredbånd fra YouSee, hvor du har adgang til særlige bredbåndshastigheder og -priser.
Bredbånd afregnes direkte til YouSee.

Foreningen har en aftale med YouSee butikken i Kolding om, at medlemmer fra Lindknud med en TV-pakke, kan ringe til VIP nummer 30508010 og der få personlig hjælp til bestilling af internet. Der vil være en medarbejder klar til at hjælpe mellem klokken 10.00-17.30 mandag til fredag.

Sådan bestiller du hvis du har en TV-pakke
Du kan også bestille online ved YouSee her
Har du ikke en Tv-pakke, men gerne vil have Bredbånd via foreningens anlæg klik her for at se fremgangsmåden.

Med bredbånd fra YouSee via dit kabel-tv-stik kan hele familien skype, streame film, spille online, hente musik, uploade billeder og surfe på samme tid. Alle vores hastigheder giver dig adgang til en sikkerhedspakke.
Med sikkerhedspakken kan du bl.a.:

√ Beskytte børnene på nettet
√ Gå på netbank uden bekymringer
√ Få effektiv antivirus
√ Shoppe trygt og sikkert online

Bredbånd

Kontakt YouSee for dagspris på bredbånd der passer til dig