Danmarks bedste mobilnet 9 år i træk

Vi kan med glæde fortælle at beboere og medlemmer med et YouSee mobilabonnement er på

Danmarks bedste mobilnet. Nemlig TDC NETs som Teknologisk Institut for 9. år i træk har målt
til Danmarks bedste.

Teknologisk Institut har foretaget målinger på 691 lokationer i hele landet og resultatet er klart.
TDC NET leverer den bedste samlede mobilnetværksoplevelse. Det betyder, at beboere og medlemmer med et YouSee mobilabonnement får den bedste 5G-dækning og de hurtigste up- og download-tider på deres mobil.

Det fejrer vi, og giver endnu engang fri data i alle mobilabonnementer fra 1. juni og frem til 31. august 2024 helt automatisk i hele Danmark - uden de behøver at gøre noget. Så kan de tænde for lydbøgerne, lytte til musikken eller se live-sport helt uden at bekymre sig om dataforbruget.

Læs mere her

Teknologisk Institut måler blandt andet
Læs hele 2024 rapporten her

• Du får Danmarks bedste 5G dækning med 99,9% adgang til 5G i hele landet