Nyt om kanaler

Kanalerne VH1 og Disney Jr. lukker pr. 20 marts

VH1 og Disney Jr. udgår fra den 20. marts 2024. Det sker, fordi Viacom og Disney, som ejer kanalerne, har valgt at lukke dem.

Jeres medlemmer, der har valgt kanalerne via Bland Selv, YouSee Play eller Ekstrakanaler, modtager en varsling fra os pr. mail eller brev.

Vi starter udsendelsen af mail og breve den 14. februar.

Ny musikkanal. Nick Music.
YouSee lancerer en ny musikkanal der hedder Nick Music i YouSee Play og Bland Selv.
Medlemmerne kan vælge kanalen fra d. 20. marts.

Den nye kanal sender familievenlige musikvideoer og musik-relaterede programmer hele døgnet.

Kunder som har VH1 i dag på YouSee Play og Bland Selv vil få erstattet kanalen med Nick Music i forbindelse med nedlukning af VH1 d. 20. marts.

Både eksisterende kunder og nye kunder kan vælge kanalen inde på YouSee platformen.

Prisen for Tv-kanalen er 1 point både i YouSee Play og Bland Selv. Tv-kanalen kan ikke købes som Ekstra Kanal.

Varsling med en Bland Selv eller YouSee Play pakke
Her vil VH1 automatisk blive erstattet med en ny kanal; Nick Music.
Der kommer ikke en erstatning for Disney Jr. så her kan man vælge en anden kanal i stedet. Det er selvfølgelig op til den enkelte, om man ønsker at vælge en anden kanal end Nick Music, som tilføjes automatisk.

Varsling med tilvalg af Ekstrakanaler
Medlemmer der har tilvalgt VH1 og Disney Jr. til deres faste tv-pakke vil automatisk få opsagt den tilvalgte Ekstrakanal. Deres abonnement på den faste tv-pakke vil fortsætte uændret.