Lindknud Antenneforening

Fra 1. januar 2024 kan vi nu tilbyde YouSee Play som et nyt tv-tilbud. Med YouSee Play vælger du dine tv-kanaler og streamingtjenester ved at bruge point. Du kan bestille 10 point ad gangen op til 40 point, og herefter kan du bestille et-point enkeltvis. Hvis du har brug for færre point, kan du skrue antallet af point ned.

YouSee Play kanalerne kan ses via enten YouSee Tv-boksen, YouSee Streamerenheden eller via YouSee Play-appen på mobil, tablet, pc eller Smart TV. YouSee Play er et alternativ til det nuværende Bland Selv univers, hvor man kan kombinere tv-kanaler og streamingtjenester i ét samlet univers. Eksisterende Bland Selv kunder vil fortsat have adgang til deres nuværende pakke og mulighed for at skifte kanaler og streamingtjenester, mens nye kunder alene vil kunne vælge YouSee Play.

Er der fordele ved YouSee Play?
Der er flere fordele med YouSee Play. En af de markante fordele er, at det ikke længere er nødvendigt at have en Grundpakke for at kunne tilkøbe Bland Selv oven på denne. Dette gør YouSee Play mere fleksibelt for medlemmer, der ikke ønsker at betale for kanaler og indhold, som man ikke ønsker at se. YouSee Play10 indeholder fra en start DR's kanaler samt nabolandskanaler, som man er vant til i Grundpakken og koster ikke point. Hvis man f.eks. ønsker TV 2 eller andre tv-kanaler og streamingtjenester, skal man bruge YouSee Play point til dette.

Kan det betale sig at vælge YouSee Play i stedet for Bland Selv?
Det afhænger af det enkelte medlemsbehov og ønsker. For nogle kan det være en fordel at vælge YouSee Play, da det er mere fleksibelt og man kun betaler for de kanaler og streamingtjenester, man ønsker at se. For andre kan det være mere fordelagtigt at beholde Bland Selv, afhængig af valg af tv-kanaler og streamingtjenester, og de kanaler som allerede er inkluderet i Grundpakken. Det er derfor vigtigt at tænke over ens tv-behov og lave en konkret udregning baseret på dette, før man beslutter sig for at vælge enten YouSee Play eller beholde Bland Selv.

Her kan du læse mere om YouSee Play

Du kan kontakte bestyrelsen her

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support